Försova sig och benpass

Allmänt, 💪🏻Träning💪🏻 / Permalink / 0
Hehe tyckte verkligen det tog så lång tid för klockan att bli 06:30 idag, Ralf försökte väcka oss men jag tjurade på eftersom klockan inte hade ringt än. Efter en stund ser jag att klockan är 07:37, haha,...det blev lite sovmorgon alltså. 
En morgonprommis med Ralf, sen ett benpass. Har börjat få problem med ryggen igen, hade det för några år sen också...känner mig sne och kan inte göra vissa rörelser rätt så jag måste nog kolla upp det...

Här är mitt lilla pass i alla fall: 
(null)
 
Och jag är så glad för att jag har träningsvärk i axlar och bröst idag, her känts hopplöst att träna det hemma utan gym meeeen I proved myself wrong! Kul! Nu ska jag dricka samma shake som igår och börja plugga, måste nästan åka hem till mamma och pappa så att jag kan sitta ute på altanen - VÄDRET ÄR FANTASTISKT! ☀️

Till top