Dagen

Sista månaden av mitt andra universitetsår, plugget är mer påfrestande än någonsin och det känns som att jag aldrig får ro i kroppen. Det största minuset med att plugga är att man aldrig riktigt är ledig vilket såklart blir en ständig stress (i alla fall för mig). Längtar till sommarlov, några helt lediga veckor och några veckor med lärarjobb för att bryta av teorin med lite praktik. 
Just nu är det många inlämningar, när en är inlämnad är jag redan igång med nästa. Det blir många stillasittande timmar och det märks i kroppen. Försöker göra det jag kan och orkar i träning och är glad om jag tar mig ut på en kort springtur någon gång i veckan. Försöker ge kroppen bra och god mat. 
Idag gjorde jag en god och isig smoothie till frukost och åt fröknäcke med jordnötssmör till....SÅ gott. Försöker ge näringstät mat så ofta jag kan, men ibland måste man få släppa på den pressen också och bara äta en vanlig macka och ett glas oboy. Kan inte bestämma mig om det är sunt att unna sig sådant eller om det bara är en dålig ursäkt. 
Här är några från dagen:
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Till top