Spring i sommarsol

Allmänt, 💪🏻Träning💪🏻 / Permalink / 0
Igårkväll tog jag Ralf på en springtur. Har hittills inte sprungit så långt med honom eftersom han fortfarande är ung och måste ha tid att träna upp muskulaturen. Men igår blev det vår längsta springtur, dessutom i 22 plusgrader, det var så varmt, svettigt, flåsigt och jobbigt. Det är så jäkla tråkigt att känna att man själv är så otränad också, men försöker tänka att jag aldrig kan bli bättre om jag inte gör något. 

Nu funderar jag starkt på att skaffa gymkort igen, jag saknar att ha utrustningen som krävs för att faktiskt kunna göra ett ordentligt och tungt träningspass med variation. Det är aå omotiverande att göra det hemma... 
samtidigt har jag egentligen inte riktigt råd....vi får se hur det blir, men jag vill väldigt gärna. 
(null)

(null)

Till top